Selamat Petang Sis-Sis Semua Luv...Petang ini saya kambali lagi berbincang mengenai rawatan masalah keputihan. Keputihan adalah perkara biasa yang dirasakan oleh semua wanita. Tetapi, jika pembuangan berterusan dan menyebabkan miss V, gatal dan bau tidaklah begitu. Ini boleh menyebabkan anda merasa kurang yakin kerana anda terus merasa tidak selesa dan takut bahawa orang akan mengetahui bahawa anda berbau. Oleh itu, jika anda mendapati bahawa keputihan anda berbau tidak sedap, itu boleh menjadi tanda bahawa keputihan anda tidak normal. Sudah tentu anda harus berkonsultasi dengan pakar kesihatan dengan segera mengenai perkara ini. Kenali tanda-tanda berikut apabila keputihan yang anda alami tidak normal.

Tanda-Tanda Keputihan Tidak normal

  1. Berbau. Secara amnya, keputihan normal tidak berbau busuk. Apabila keputihan anda berbau bahkan menyengat dan hampir mengatakan seperti bau busuk, mungkin ada kuman yang bersarang dan membiak di dalam vagina anda.
  2. Berwarna. Apabila normal, warna keputihan jelas dan telus. Sekiranya putih susu masih tidak mengapa. Namun, jika berwarna hijau gelap, kuning, atau bahkan disertai dengan darah, ini termasuk dalam kategori keputihan yang tidak normal.
  3. Gatal-gatal. Kawasan v Anda gatal dan ketika anda mengalami keputihan? Ini juga salah satu ciri miss v yang bermasalah.
  4. Sakit ketika membuang air kecil. Sakit time kencing adalah tanda bahaya ketika anda mengalami keputihan. Ini adalah tanda bahawa kuman telah tiba di pundi kencing anda.

PUNCA DAN RAWATAN KEPUTIHAN BERWARNA HIJAU

Dari Ke 4 simptom keputihan abnormal diatas, yang paling berbahaya adalah keputihan berwarna hijau. Keputihan vulvovaginistis (berwana hijau) adalah disebabkan oleh radang atau imflamasi pada area vulva dan vagina. Radang di area ini boleh terjadi karena beberapa perkara seperti bahan kimia pada sabun, pelembut, atau pemutih pada pembalut atau pada seluar dalam akibat sabun pencuci, iritasi juga boleh disebabkan oleh cacing kremi, protozoa, jamur dan virus.

Apakah anda pernah merasakan Keputihan Berwarna Hijau dan Berbau? Hati - hati!. Keputihan Berwarna Hijau dan Berbau ini sangat berbahaya untuk kesihatan. Keputihan jenis ini akan berwarna hijau (bila masih ringan warnanya masih kuning) biasanya akdan disertai bau tidak sedap. Penderita juga akan merasa gatal dan panas di daerah yang terkena radang. Bila radang tersebut luka atau bernanah maka keputihan akan menjadi berwarna coklat karena campuran warna merah dari darah.

Warna hijau dan kekuningan pada cairan keputihan adalah disebabkan oleh adanya parasit ataupun bakteria yang berhampiran dan hidup dengan baik serta tumbuh secara cepat kemudian merosakkan jaringan organ intim wanita. Keputihan Berwarna Hijau dan Berbau haruslah diperiksa. Kebanyakan keputihan yang berwarna hijau kekuningan ini lebih sering disebabkan oleh adanya parasit yang cukup berbahaya yakni Trcihomonas vaginalis yang merupakan parasit yang hidup di sekitar area organ intim wanita dan merosakkan ekosistem di area organ intim dan mengganggu keseimbangan pH di organ intim wanita.
Sekiranya perkara ini berlaku, jangan memandang rendah keputihan yang anda alami. Segera ikuti rundingan dengan doktor. Tetapi sering kali, wanita masih malu jika harus pergi ke doktor spesialis kulit dan kelamin. Sekali lagi, anda mesti segera mencari jalan keluar supaya keputihan yang tidak normal ini dapat diatasi dengan segera. Adakah anda keliru bagaimana menyelesaikannya? Ada cara mudah dan murah sebagai pertolongan cemas untuk mengatasi keputihan yang tidak normal, iaitu dengan menghilangkan keputihan secara semula jadi. 

Produk Herba De Nature Rawatan Masalah Keputihan
KKM- Beriktiraf Halal - 100% Herba &  Certificate ISO 9001

RAWATAN MASALAH KEPUTIHAN DENGAN HERBA DE NATURE

Set Rawatan Penyakit Sipilis PT. Denatr Indonsia 
Bekerja dengan 5 bahan ramuan herbal yang berbeza. Memungkinkan penetrasi kedalam semua jaringan sel untuk melawan dan menekan multiplikasi bakteria dan jangkitan didalam badanh. Dalam rawatan masalah keputihan herba beberapa bahan aktif semula jadi selalu digabungkan untuk diuji dan diproses secara klinikal menggunakan teknologi moden.

Dari Jenama, Anda Boleh Mempercayai
Kami mempunyai pengalaman yang sangat baik dengan rawatan masalah keputihan. Sekiranya digunakan dengan betul, ini biasanya berfungsi lebih cepat daripada agen konvensional. Kerana ubat herba tidak menimbulkan kesan sampingan atau seumpamanya. Yakinlah, kaedah herba Denature adalah yang terbaik. Ini meningkatkan keberkesanan rawatan dan mencegah perkembangan resistensi

Mengapa Saya Perlu Obat Alami Terbaik Untuk Rawatan Masalah Keputihan
Sekiranya tiada ubat sintetik yang berkesan untuk bakteriadan jangkitan, harapan kini dibina berdasarkan produk herba semula jadi. Kepelbagaian sebatian dan peranan pentingnya sebagai ubat phyto dalam tanaman herba adalah fakta yang tidak dapat dipertikaikan. Tumbuhan herba adalah anugerah semula jadi abadi yang digunakan untuk rawatan pelbagai penyakit pada manusia sejak zaman kuno. Menurut anggaran WHO, 80% penduduk di negara membangun bergantung pada ubat tradisional untuk penjagaan kesihatan primer

Jaminan Kualiti
Rawatan masalah keputihan tradisional PT. Denature Indonesia adalah ubat herba berpotensi maksimum yang berfungsi dengan cepat untuk merawat keputihan. Semua pesanan dihantar dalam bungkusan tanpa tanda untuk membantu menyelesaikan masalah peribadi anda dengan selamat dan secara peribadi dilindungi. Pengeposan seluruh wilayah Malaysia.
Kebanyakkan kes keputihan bermwarna hijau ini sebenarnya boleh dihilangkan dengan segera jika dirawat dengan betul. Tetapi jika ianya masih berlarutan dan tidak sembuh walaupun sudah seminggu dirawat, maka, anda boleh merujuk kepada doktor anda. Salah satu cara alternatif untuk merawat masalah keputihan berwarna hijau ini, adalah dengan mengunakan Set Terapi Keputihan Herba De nature.
Next
This is the most recent post.
Previous
Posting Lama
 
Top