Assalamu"laikumWrWb. Bertemu kembali dengan saya Dewi, konsultan herbalis " Klinik De Nature". Kali ini saya akan membahas mengenai cara mengobati sipilis secara tradisional. Bila pada kemaluan ada rasa sakit, untuk menyembuhkanya kadang-kadang muncul pilihan yang sulit. Sama ada pergi jumpa dokter atau menggunakan ubat alternatif? Ini penting kerana dalam komuniti kita, pergi ke dokter untuk pengubatan penyakit sipilis masih dianggap tabo dan memalukan.

Ubat herba menjadi komoditi terbanyak sebagai ubat alternatif siplis kerana dikenal  lebih murah, sedikit efeksampingan, dan selamat untuk ibu mengandung. Selain dari pada itu ubat herba juga boleh didapatkan secara online sehingga pesakit tidak perlu malu untuk menceritakan semua yang dihidapi.Sampai disini boleh difahami ye? So..bila anda mempunyai hubungan seksual yang beresiko,sekecil apapun keadaan yang membuat tidak selesa pada area kemaulan bersegeralah melakukan pengubatan, sedikit pengorbanan diawal waktu akan menyelamatkan anda lebih besar dimasa hadapan.

CARA MENGOBATI SIPILIS SECARA TRADISIONAL
CARA MENGOBATI SIPILIS SECARA TRADISIONAL

Adapun ubat tradisional yang direkomendasikan dari  "Klinik DeNature"  adalah sebagai berikut :

  1. Gangjie berbahan daripada tanaman daun kumis kucing yang mempunyai zat antioksidan dan sambilata mempunyai sifat antibakterial,antivirus dan antiparasit yang membantu menyembuhkan infeksi. 
  2. Ghosiah berbahan dari daun binahong yang mengandung asam arkobat dan minyak astiri yang berfungsi sebagai antiseptik alami
  3. Habatop berbahan habatussauda yang mengandungi senyawa antioksidan etanol yang menghambat perkembangan sifilis dan menjaga imunisasi tubuh
  4. Pipeca berbahan sirih merah yang fungsi utamanya adalah untuk membersihkan saluran ulterik dari segala bakteria yang boleh sebabkan gatal, kencing kotor dan sakit kencing.
Semua ubat diproses dengan kwality kontrol yang berstandar ISO, Bersertifikasi BPOM dan Beriktiraf Halal. Ubat ini boleh anda dapati secara online. Dikirim langsung daripada Jawa Tengah Indonesia. Lamanya pengiriman 3-5hari. 

CARA MENGOBATI SIPILIS SECARA TRADISIONAL
CARA MENGOBATI SIPILIS SECARA TRADISIONAL

Demikian artikel menganai  Cara Mengobati Sipilis Secara Tradisional, saya persembahkan dan semoga berfaedah. Untuk sebarang soalan sila Call / WhatsApp otomatis yang muncul pada layar. We Do Becouse We Care. Salam Sehat De Nature. Wassalamu'laikumWrWb.


BACA JUGA : Ubat Sifilis Di Johor Terengganu Sabah Sarawak Kinabalu Kucing

 
Top